پس از زمین لرزه های گاونگژو و پوهانگ اکثر مردم کره جنوبی بیشتر و بیشتر نسبت به امنیت ساختمانها و امنیت شهرهایشان برای زندگی دچار تردید شدند. این مسئله باعث شد نیاز به سازه های مقاوم به زلزله بیش از پیش احساس شود و در بین صنایع مختلف ، صنعت ساخت و ساز باید مهمترین صنعتی باشد که در موضوع زلزله بیشترین امنیت را داراست و به توجه بیشتری نیاز دارد. با احساس این نیاز توسط شرکت Hyundai Steel، برند جدیدی با نشان تجاری H((CORE بعنوان زیرمجموعه هیوندایی استیل ایجاد شد. این اولین برند این شرکت و همچنین اولین برند فولاد ضد زلزله است. در سال 2017 در راستای توسعه برند H((CORE، متخصصان هیوندایی استیل یک Metabranding طراحی کردند.
از آنجایی که ویژگی های فولاد ضد زلزله به طور مستقیم و ظاهری توسط مشتریان قابل مشاهده نیست، اما به عنوان یک ویژگی اساسی، دوام آن می تواند بر کیفیت کلی ساخت و ساز تأثیر بگذارد به همین دلیل سازمان ها و متخصصان و تولید کنندگان بزرگ در حوزه ساخت و ساز به خوبی متوجه اهمیت و کیفیت محصولات ضد زلزله می شوند و به همین دلیل در فعالیت بصورت B2B هرگز کار برندسازی متوقف نمی شود و محصولات خود مبلغ برند هستند. اما برند H((CORE دقیقا با هدف معرفی یک نام در سطح جهانی و عمومی برای محصولات ضد زلزله و مشابه اینکه همیشه وقتی تصمیم می گیریم وسایل کوهنوردی بخریم به علامت Gore-tex بر روی چکمه های کوهنوردی یا لباس های اسکی توجه می کنیم طراحی و ایجاد شده است لذا هدف نهایی در ایجاد برند اختصاصی برای محصولات ضد زلزله H((CORE ، دستیابی به مصرف کنندگان نهایی و معرفی بصورت عمومی است. جامعه سنی هدف اصلی هیوندایی استیل در این برندسازی نسل 30 الی 40 ساله هاست که به آپارتمان نشینی و برج نشینی علاقه مند است و مصرف کننده نهایی و واقعیست بنابر این در فعالیت های حوزه برند سازی بیش از توجه به حوزه B2B به نگاه و احساسات عمومی برند در حوزه B2C توجه شده است.
لیست نظرات